TEKNİK YARDIM MASASI ÇAĞRI MERKEZİ IVR UYGULAMASINA İLİŞKİN ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME

12 Haziran 2018Paylaş
a-A+

0 312 705 53 53 no lu dış hat ve 6000 IP hattı üzerinden erişim sağlanan Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Teknik Yardım Masası Çağrı Merkezinde desteği sunulan hizmetlerin verimliliğini artırmak amacıyla IVR(Etkileşimli Sesli Yanıt) uygulamasına geçilmiştir.
Bu nedenle;
-ABS, ASDEP, EBYS, Hane Ziyareti İşlemleri için 705 74 86 /705 59 61 /705 59 08 ,
-Taşra Domain ve Destek İşlemleri için 705 57 97,
-MDM Tablet Yönetim Yazılımı İşlemleri için 705 59 70,
-Check Point, Modem,Ağ Alt Yapı ve MPLS İşlemleri için 705 59 46/705 59 47/705 59 49 no lu hatlar artık kullanılmayacaktır.
Teknik Yardım Masası çağrı merkezi aranıldığında sesli yanıt sisteminde ifade edilen yönlendirmelerin dikkatlice dinlenilmesi ve tuşlamaların doğru bir şekilde yapılması ilgili hizmete erişiminizi daha sağlıklı kılacaktır.
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı Teknik Yardım Masası dışında Bakanlığın diğer birimlerine erişim için santral numarası ise 705 40 00 dır.
Bakanlık merkez/taşra ve SYD vakıflarında çalışan personellerin bilgisine sunulur..